Osádzanie zárubní
SpäťPopis: Postup pri osádzaní zárubní.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Peter Konrády | (05.11.2014 15:17 - neprečítaný)
Komentár ku: zlý
popis je v komentári
Nahlásiť nevhodný komentár
Reagovať | Peter Konrády | (05.11.2014 16:02 - neprečítaný)
Vážený pán kolega,
náhodou som si otvoril Váš pracovný list \"Osádzanie zárubne\" v nádeji, že sa niečo priučím, nakoľko aj ja vyučujem stavebné odbory. Po preštudovaní Vášho príspevku som bol nemilo prekvapený, pretože podľa Vášho pracovného listu by žiak nebol schopný správne zárubňu osadiť do muriva. Moje pripomienky sú následovné:
- v pracovnom liste používate neprávnu odbornú terminológiu / vágris je nesprávne - správny výraz je váhorys
- ...z príslušného stavebného. / nie je ukončená veta - niečo tam chýba /
- ...zárubňu postavíme do otvoru... / v predchádzajúcom technologickom postupe sa nič nespomína o nejakom otvore, takže žiak
nevie o aký otvor sa jedna a ako k nemu príde /
- zárubňu podložíme......do určitej výšky / žiakovi nie je jasné, čo je \"určitá výška\", chýba popis, odkiaľ túto \"určitú výšku\"
zoberieme, pretože tento údaj je pri osadzovaní zárubne najdôležitejší /, z pracovného listu by toto malo byť jasné
- obrázky sú síce pekné ale nespĺňajú účel, pretože sú označené číslami, ale sú bez popisu, bez legendy
Záver: Pri prehliadaní príspevkov som zistil, že máte široký záber pôsobnosti, čo sa týka jednotlivých učebných odborov. /od stavebníctva cez krajčírstvo ..../ Moja kamarátska rada je, aby Ste dali radšej prednosť kvalite na úkor kvantity a venovali sa tomu, v čom Ste naozaj dobrý. J.Šalapa
Vážený pán kolega,
náhodou som si otvoril Váš pracovný list \"Osádzanie zárubne\" v nádeji, že sa niečo priučím, nakoľko aj ja vyučujem stavebné odbory. Po preštudovaní Vášho príspevku som bol nemilo prekvapený, pretože podľa Vášho pracovného listu by žiak nebol schopný správne zárubňu osadiť do muriva. Moje pripomienky sú následovné:
- v pracovnom liste používate neprávnu odbornú terminológiu / vágris je nesprávne - správny výraz je váhorys
- ...z príslušného stavebného. / nie je ukončená veta - niečo tam chýba /
- ...zárubňu postavíme do otvoru... / v predchádzajúcom technologickom postupe sa nič nespomína o nejakom otvore, takže žiak
nevie o aký otvor sa jedna a ako k nemu príde /
- zárubňu podložíme......do určitej výšky / žiakovi nie je jasné, čo je \"určitá výška\", chýba popis, odkiaľ túto \"určitú výšku\"
zoberieme, pretože tento údaj je pri osadzovaní zárubne najdôležitejší /, z pracovného listu by toto malo byť jasné
- obrázky sú síce pekné ale nespĺňajú účel, pretože sú označené číslami, ale sú bez popisu, bez legendy
Záver: Pri prehliadaní príspevkov som zistil, že máte široký záber pôsobnosti, čo sa týka jednotlivých učebných odborov. /od stavebníctva cez krajčírstvo ..../ Moja kamarátska rada je, aby Ste dali radšej prednosť kvalite na úkor kvantity a venovali sa tomu, v čom Ste naozaj dobrý. J.Šalapa
Pridať komentár
Učiteľ: Michal RuskoViac
Predmet: Technické predmety
Ročník: 1. ročník SŠ (Kvinta OG), 2. ročník SŠ (Sexta OG)
Autor: Michal Rusko
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 14.02.2010 14:36
Formát súboru:
Veľkosť: 394 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Technika
6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Ingrid Takácsová
Technika
6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Ingrid Takácsová
Technika, Všeobecné
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Libuša Michalíková
Biológia, Pracovné vyučovanie, Prírodoveda, Vlastiveda, Výtvarná výchova
0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Slavomíra Gajňáková
nešpecifikovaný
1. ročník SŠ (Kvinta OG)
Roman Karaffa