Modrý deň
SpäťPopis: Prezentácia k projektovému vyučovaniu na tému Modrý deň- pri príležitosti Svetového dňa vody.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Eva Gastnerová | (20.03.2010 12:49 - neprečítaný)
...obdiv patrí p. PaedDr. Ľubici Steinerovej....
...obdiv patrí p. PaedDr. Ľubici Steinerovej....
Reagovať | Lýdia Rezničáková | (20.03.2010 11:55 - neprečítaný)
p. Eve - neviem, či by sa Ľubici páčilo, že takto o nej bez nej /poznám ju/, projekt je na portáli www.modernyucitel.net, dúfam, že nemáte v úmysle veci odtiaľ jednoducho premiestňovať sem :-(((
ten kto si to pozrie a ohodnotí -dá bod Vám, takisto máte bod, ak si to niekto dá do svojej knižnice a tiež ak si to stiahne do svojho PC - aj preto sa mi prestalo chcieť vkladať sem svoje veci- veď nakoniec "vyhráva" niekto tretí- šikovný podnikavec
p. Eve - neviem, či by sa Ľubici páčilo, že takto o nej bez nej /poznám ju/, projekt je na portáli www.modernyucitel.net, dúfam, že nemáte v úmysle veci odtiaľ jednoducho premiestňovať sem :-(((
ten kto si to pozrie a ohodnotí -dá bod Vám, takisto máte bod, ak si to niekto dá do svojej knižnice a tiež ak si to stiahne do svojho PC - aj preto sa mi prestalo chcieť vkladať sem svoje veci- veď nakoniec "vyhráva" niekto tretí- šikovný podnikavec
Reagovať | Eva Gastnerová | (20.03.2010 12:57 - neprečítaný)
... podľa mňa je výhra to, že knižnica existuje a každý učiteľ v nej môže nájsť inšpiráciu. Mne veľmi uľahčuje prácu. Materiály z nej mám všade pri sebe v takej podobe, akú potrebujem. Vždy si vo svojej knižnici nájdem to, čo potrebujem veľmi rýchlo a to je, myslím si, účel tejto knižnice.
Vlastne vyhráva každý učiteľ, čo ju používa nie len aktívne, ale aj pasívne.
... podľa mňa je výhra to, že knižnica existuje a každý učiteľ v nej môže nájsť inšpiráciu. Mne veľmi uľahčuje prácu. Materiály z nej mám všade pri sebe v takej podobe, akú potrebujem. Vždy si vo svojej knižnici nájdem to, čo potrebujem veľmi rýchlo a to je, myslím si, účel tejto knižnice.
Vlastne vyhráva každý učiteľ, čo ju používa nie len aktívne, ale aj pasívne.
Reagovať | Magda Kováčiková | (20.03.2010 22:45 - neprečítaný)
Toto sú dôvody, prečo som navrhovala zrušiť rating a bodovanie. Písala som aj do fóra, aby administrátori pripravili anketu, ktorá by zistila záujem učiteľov o takéto hodnotenie. Pomaly mnoho učiteľov, ktorých príspevky sú naozaj kvalitné, prestane prispievať. A to by bola naša prehra.
Toto sú dôvody, prečo som navrhovala zrušiť rating a bodovanie. Písala som aj do fóra, aby administrátori pripravili anketu, ktorá by zistila záujem učiteľov o takéto hodnotenie. Pomaly mnoho učiteľov, ktorých príspevky sú naozaj kvalitné, prestane prispievať. A to by bola naša prehra.
Reagovať | Anna Synáková | (04.03.2021 17:41 - neprečítaný)
Ďakujem, veľmi dobré. Určite to využijem..
Ďakujem, veľmi dobré. Určite to využijem..
Reagovať | Erika Demová | (21.03.2021 20:55 - neprečítaný)
Ďakujem Ľubka. Pekná práca. Rada využijem . Pozdravujem Ťa.
Ďakujem Ľubka. Pekná práca. Rada využijem . Pozdravujem Ťa.
Pridať komentár
Učiteľ: Eva GastnerováViac
Predmet: Informatická výchova, Pracovné vyučovanie, Prírodoveda, Všeobecné, Výtvarná výchova
Ročník: 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Autor: Ľubica Stejnerová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 20.03.2010 10:48
Formát súboru:
Veľkosť: 1255 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Obohatenie, Prírodoveda, Školský klub detí, Triednictvo
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Elena Maninová
Triednictvo
2. ročník ZŠ
Renáta Sivoková
Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Marianna Jančurová
Prírodoveda
2. ročník ZŠ
Zuzana Snopková
Prírodoveda
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Tatiana Lorincová
Veľmi pekné je to urobené. Niektoré veci z toho som už videla tu v zborovni.
Hlavne tam pri konci je to zaujímavo zložené. Určite sa to žiakom bude páčiť. U nás tiež takto sa robia projekty, ale to sú druhostupniari. Za každú triedu jeden projekt. Každý má inú tému. V každom prípade hodnotím. Zaujalo.