Portfólio
SpäťPopis: Táto téma ma nesmierne zaujala na školení, tvorenie portfólia - dobrá spätná väzba, možnosť zapojenia rodičov, rozvíja schopnosť žiakov posudzovať svoje výsledky, deti radi poznajú, na základe čoho sú hodnotení
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Edita Pláteníková | (04.04.2010 16:51 - neprečítaný)
Aj my využívame pri daltonskej práci, výborná pomôcka.
Aj my využívame pri daltonskej práci, výborná pomôcka.
Reagovať | Petra Ovečková | (07.10.2014 17:10 - neprečítaný)
Začala som využívať portfólio mimo daltonského spôsobu učenia. Nachádzajú sa v ňom všetky práce žiaka, písomky, testy, rozcvičky, projekty, zadania, sebahodnotiace listy i hodnotenie učiteľa, teda ide skôr o prezentačno-hodnotiace portfólio. Náročnosť na čas je síce väčšia, ale prínos ju jednoznačne prevyšuje. Každému odporúčam vyskúšať
Začala som využívať portfólio mimo daltonského spôsobu učenia. Nachádzajú sa v ňom všetky práce žiaka, písomky, testy, rozcvičky, projekty, zadania, sebahodnotiace listy i hodnotenie učiteľa, teda ide skôr o prezentačno-hodnotiace portfólio. Náročnosť na čas je síce väčšia, ale prínos ju jednoznačne prevyšuje. Každému odporúčam vyskúšať
Pridať komentár
Učiteľ: Lýdia KorcsokováViac
Predmet: Etická výchova, Triednictvo, Všeobecné
Ročník:
Autor: Lýdia Korcsoková, vypracované body sme dostali na školení učiteľov, ja som ich iba spísala
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 04.04.2010 15:00
Formát súboru:
Veľkosť: 14 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Triednictvo, Všeobecné
2. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Lucia Skybová- Kutilová
Anglický jazyk, Etická výchova, Občianska náuka, Výchova umením
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Gabriela Šimová
Chémia
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Margita Husáková
Informatika, Všeobecné
Nešpecifikovaný
Andrea Karchutňáková
Etická výchova, Triednictvo
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Dana Kocúrová
Využívame, portfólio má u nás učiteľ - všetky pracovné listy a zadania i každý žiak, ktorý sa zúčastňuje daltonskej práce. Odporúčam i pre školy, ktoré neaplikujú daltonský spôsob vyučovania - zakladať možno všetky testy, rozcvičky, zadania, projekty...