Jack London : Sivé vĺča ( pracovné listy)
![](/gui/spat.png)
Popis: Tri pracovné listy. Dva vychádzajú z textu v učebnici, obsahujú rôzne úlohy, v ktorých sa využívajú medzipredmetové vzťahy. Posledný pracovný list je rôznorodé opakovanie literatúry.
Diskusia
pridať komentár![*](/img/reaction.png)
Ďakujem za pracovné listy. Sú naozaj super!
![*](/img/reaction.png)
Opäť nadštandard v ponuke pracovných listov
![](/gui/emotes/smile-smile-big.png)
![](/gui/emotes/smile-smile-big.png)
![*](/img/reaction.png)
Ďakujem, budeme s nimi pracovať zajtra, myslím, že budeme úplne vyťažení.
![](/gui/emotes/smile-smile-big.png)
![*](/img/reaction.png)
Vy ste bezodná studnica nápadov . Realizácia Vašich PL vôbec nie je jednoduchá. Je to výzva pre všetkých, ktorí chcú. Prečo ich je však tak málo? Veľká vďaka za Váš čas,tvorivosť i ochotu podeliť sa ...
![*](/img/reaction.png)
Ďakujem, moji žiaci sú už vycvičení. Každý je tvorivý, len treba objaviť, usmerniť a rozvíjať.
![](/gui/emotes/smile-smile-big.png)
![*](/img/reaction.png)
Žanetka, teraz ste to presne vystihli - keďže sú zvyknutí od prvých školských rokov na daltonské vyučovanie, teraz sa tvorivosť len rozvíja...my s klasickým vyučovaním vieme svoje, že, Evi?
![](/gui/emotes/smile-smile-big.png)
![*](/img/reaction.png)
Veľmi dobre vypracované. Vaše PL používam, ale je to poriadna makačka, lebo decká neboli naučené na niečo podobné. Dúfam, že ich s vašou pomocou vycvičím. Hodnotím.
![*](/img/reaction.png)
Pani Evičke, v podstate vkladáme pracovné listy pravidelne len ja a Editka Pláteníková, lebo to vyplýva z nášho daltonského spôsobu vyučovania. Nemáme nadpriemerné deti, skôr naopak, ale majú postupnosť krokov : najskôr pracujú samostatne, potom si radia navzájom, každý pomáha, keď to nejde, navigujem ja. Úlohy sú také preto - extra a povinne voliteľné, lebo rešpektujú mnohopočetnú inteligenciu žiaka. A prečo bude učiteľov, čo vytvárajú pracovné listy pravidelne málo? Je to veľa času - tento list ma stojí 2- 3 hodiny a 3 hodiny opravujem, nie je ľahšie pre väčšinu klasické vyučovanie ? Mali sme metodický deň, v podstate sa metóda páčila, len si pani učiteľky pýtali vzorové listy zo všetkých predmetov. Moja malá je druháčka a viem, že idú touto cestou - robia projekty, ich pracovné listy sú náročné a tvorivé - cesta naučiť deti učiť sa, myslieť a poskytnúť im zaujímavé pracovné prostredie. Som
sa rozpísala...
![](/gui/emotes/smile-smile-big.png)
![*](/img/reaction.png)
![](/gui/emotes/smile-smile-big.png)
![](/gui/emotes/smile-smile-big.png)
![*](/img/reaction.png)
Súhlasím so všetkým, čo napísala Žanetka, ale naša škola je dôkazom toho, že s Daltonom sa dá začať aaj u piatakov, naša škola je veľká mestská škola, do piateho ročníka k nám prídu deti zo spádovej oblasti z malotriedok, začínajú s Daltonom až u nás, máme triedy, kde je 15 detí, ktoré začali ako prváci a 15, ktrorí prišli do piateho ročníka a daltonskí neboli, naučia sa zvyknú si.Začať sa dá kedykoľvek. Deti sú tvárne ešte aj na druhom stupni.
![*](/img/reaction.png)
Práve pracujeme s týmito pracovnými listami. Videli sme moju prezentáciu o autorovi, téma žiakov zaujala, lebo každý má psa,
z povinne voliteľných úloh si vybrali rozprávanie alebo heslo o plemene psa. Pracujú, hľadajú informácie, najnáročnejia bola pre nich práca s textom, tu som vysvetľovala. Teraz len pozorujem ich prácu. Som spokojná, naozaj. Mám tu dvoch pasívnejších, tých musím stále upozorňovať. No vypracujú veľa, k týmto trom listom patrí ešte pracovný list z OBN - socializácia.
![*](/img/reaction.png)
Ja sa priznám, že ma veľmi teší, keď decká živo reagujú na takúto prácu, aj keď majú dosť problémov zvykať si /piataci, doteraz bola len klasika/. Už som si niektoré PL prispôsobila a sľubujem, že nejaké pripravím aj ja.
![*](/img/reaction.png)
Zajtra hneď využijem. Paráda! Veľká vďaka!
![](/gui/emotes/smile-grin.png)
![*](/img/reaction.png)
Učiteľ: Žaneta PikartováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Autor: Žaneta Pikartová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 20.04.2010 19:28
Formát súboru:
Veľkosť: 97 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Triednictvo, Všeobecné
1. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Miriam Bencová
Slovenský jazyk a literatúra
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Edita Pláteníková
Anglický jazyk
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Iveta Hampelová
Slovenský jazyk a literatúra
5. ročník ZŠ, 8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Jaroslava Koníčková
Prírodoveda, Výchova umením, Výtvarná výchova
0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Beáta Vasiľovová
Výborné, výborné, výborné!!!!!