Test z ANGLICtiny záverečný pre II. ročník.doc
SpäťPopis: Test z angličtiny - Bussy Bee II
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Dagmar Trubačová | (26.04.2010 16:55 - neprečítaný)
Súhlasím s Gabikou. Pre druhákov veľmi ťažké (druháci by mali písať v cudzom jazyku len veľmi málo).
Súhlasím s Gabikou. Pre druhákov veľmi ťažké (druháci by mali písať v cudzom jazyku len veľmi málo).
Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (02.05.2010 13:07 - neprečítaný)
Áno máte pravdu. Zabudla som tam napísať, že žiaci v teste mohli napísať slová tak ako ich počujú.
Áno máte pravdu. Zabudla som tam napísať, že žiaci v teste mohli napísať slová tak ako ich počujú.
Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (02.05.2010 13:11 - neprečítaný)
List kamarátovi mali pripravený na domácu úlohu. Čiže ho iba odpisovali. To som tam mala dodať. Ale ďakujem za pripomienky
List kamarátovi mali pripravený na domácu úlohu. Čiže ho iba odpisovali. To som tam mala dodať. Ale ďakujem za pripomienky
Reagovať | Gabriela Šimová | (02.05.2010 13:49 - neprečítaný)
Nič sa nestalo. Som rada, že sa neurážate. My s malými robíme iba spájačky: obrázok, slovo, kresliace diktáty /tak 5 slov/. Zo všetkých 4 rečových zručností v tomto veku sa písaniu venuje najmenej, teda rozprávame /básne, piesne, hry/, čítame počúvame sa a hráme. Píšeme trošku. Po 4. ročník sa rozsah pozornosti zručnostiam vyrovnáva.
Nič sa nestalo. Som rada, že sa neurážate. My s malými robíme iba spájačky: obrázok, slovo, kresliace diktáty /tak 5 slov/. Zo všetkých 4 rečových zručností v tomto veku sa písaniu venuje najmenej, teda rozprávame /básne, piesne, hry/, čítame počúvame sa a hráme. Píšeme trošku. Po 4. ročník sa rozsah pozornosti zručnostiam vyrovnáva.
Pridať komentár
Učiteľ: Anonymizovaný GDPRViac
Predmet: Anglický jazyk
Ročník: 2. ročník ZŠ
Autor: Michaela Radúchová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 25.04.2010 17:32
Formát súboru:
Veľkosť: 71 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Anglický jazyk, Hudobná výchova
0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Miroslav Sikorský
Anglický jazyk, Obohatenie
Nešpecifikovaný
Tatiana Haľamová
Anglický jazyk
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Katarína Hoľková
Anglický jazyk, Biológia, Francúzsky jazyk, Informatická výchova, Informatika, Matematika, Prírodoveda, Španielsky jazyk
0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Miroslav Sikorský
Anglický jazyk, Slovenský jazyk a literatúra
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Mária Lehoczká
No neviem, či to nie je trošku prináročný spôsob previerky. Ja som "odchovaná na metodike" Young Learners na seminároch, konferenciách s našimi a zahraničnými lektormi, ten preklad a ten list samostatný... To ich čaká v 5. ročníku.