Pimboli počíta do 100.../2
SpäťPopis: Vkladám aj verziu, ktorá má skryté postupné hodnotenie. Vyučujúci teda má možnosť si vybrať na vyučovaciu hodinu pre žiakov z dvoch verzií- s postupným hodnotením , alebo bez postupného hodnotenia.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Mariana Pavelčáková | (02.05.2010 19:20 - neprečítaný)
prekrásne...pripájam sa k slovám pani Lýdie...mám sa čo učiť...
prekrásne...pripájam sa k slovám pani Lýdie...mám sa čo učiť...
Reagovať | Marta Megyesiová | (02.05.2010 20:05 - neprečítaný)
súhlasím, chválim, paráda
BTW:
je tu v knižnici, prosím, aj návod ako sa takéto "klikacie" nastavenie výsledku robí?
súhlasím, chválim, paráda
BTW:
je tu v knižnici, prosím, aj návod ako sa takéto "klikacie" nastavenie výsledku robí?
Reagovať | Iveta Gallová | (02.05.2010 21:12 - neprečítaný)
Zitka, pred Vami klobúk dole...krásna práca...tiež prosím návod :o)
Zitka, pred Vami klobúk dole...krásna práca...tiež prosím návod :o)
Reagovať | Božena Kuhejdová | (04.05.2010 21:22 - neprečítaný)
Výborné. Aj ja sa pripájam. Hodnotím a ďakujem.
Výborné. Aj ja sa pripájam. Hodnotím a ďakujem.
Pridať komentár
Učiteľ: Zita ZádoriováViac
Predmet: Matematika
Ročník: 2. ročník ZŠ
Autor: Zita Zádoriová
Typ dokumentu: Písomka, test
Vytvorené dňa: 02.05.2010 18:45
Formát súboru:
Veľkosť: 1187 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
nešpecifikovaný
0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Miriam Vyparinová
Matematika
9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Dana Palčeková
Matematika, Špeciálna pedagogika
4. ročník ZŠ, 8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Valéria Arpášová
Matematika
2. ročník ZŠ
Zita Zádoriová
Matematika
4. ročník ZŠ
Zita Zádoriová
to je perfektné- vidím pred sebou prácu majstra a aj to, že mám ešte dlhú cestu učenia sa pred sebou no je výborné, že tu kolegovia dávajú naozaj rôznorodé materiály- že sa inšpirujeme, ja to aspoň tak vidím- pre mojich žiakov je to náročné, no páči sa mi použitý ovládací prvok- začnem sa ho učiť- pre svoje potreby