Odmocniny_KP_1
SpäťPopis: Krátka kontrolná práca. Za šablónu veľmi pekne ďakujem Paedr.Eve Dzurkovej.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Gabriela Mačáková | (21.08.2010 23:30 - neprečítaný)
ďakujem, dovolíte mi znovu prežívať pocity žiaka,ktorý dostane výbornú
ďakujem, dovolíte mi znovu prežívať pocity žiaka,ktorý dostane výbornú
Reagovať | Erika Tomková | (28.09.2010 14:41 - neprečítaný)
Vďaka za bleskovku. Ja tiež rada dávam cez dataprojektor a vzájomne si opravia žiaci... Super, pekne spracované. Istotne použijem ešte tento týždeň
Vďaka za bleskovku. Ja tiež rada dávam cez dataprojektor a vzájomne si opravia žiaci... Super, pekne spracované. Istotne použijem ešte tento týždeň
Reagovať | Erika Tomková | (11.10.2010 11:48 - neprečítaný)
Rada by som upozornila na chybu vo výsledkoch. Odmocnina z čísla 0,9 na druhú má nesprávny výsledok.
BTW: Asi by som zamenila aj tie príklady, ktoré sa nedajú odmocniť spamäti za príklady, ktoré sa spamäti odmocniť dajú.
Rada by som upozornila na chybu vo výsledkoch. Odmocnina z čísla 0,9 na druhú má nesprávny výsledok.
BTW: Asi by som zamenila aj tie príklady, ktoré sa nedajú odmocniť spamäti za príklady, ktoré sa spamäti odmocniť dajú.
Reagovať | Gabriela Mačáková | (11.10.2010 23:06 - neprečítaný)
Vďaka za upozornenie. Ak budú k dispozícii tabuľky, žiaci by mali bez problémov zvládnuť všetky zadané odmocnenia.
Vďaka za upozornenie. Ak budú k dispozícii tabuľky, žiaci by mali bez problémov zvládnuť všetky zadané odmocnenia.
Reagovať | Erika Tomková | (12.10.2010 09:13 - neprečítaný)
OK, ja len, že všetky ostatné príklady sa dali spamäti a tie tri nie.
BTW: Ja mojich žiakov s tabuľkami už učím len informatívne. Som skôr za používanie kalkulačiek;
To zbytočné zaokrúhľovanie čísel a hľadanie odmocnín a mocnín v tabuľkách považujem v matematike v dnešnej dobe za strácanie času. Radšej ich naučím všetko do 20 a s tým súvisiace (pridanie núl či desatinných miest) spamäti a ostatné počítame na kalkulačke.
OK, ja len, že všetky ostatné príklady sa dali spamäti a tie tri nie.
BTW: Ja mojich žiakov s tabuľkami už učím len informatívne. Som skôr za používanie kalkulačiek;
To zbytočné zaokrúhľovanie čísel a hľadanie odmocnín a mocnín v tabuľkách považujem v matematike v dnešnej dobe za strácanie času. Radšej ich naučím všetko do 20 a s tým súvisiace (pridanie núl či desatinných miest) spamäti a ostatné počítame na kalkulačke.
Reagovať | Gabriela Mačáková | (16.10.2010 16:30 - neprečítaný)
Tiež praktizujem mocniny do 20 naspamäť a úpravy pomocou rozkadov.V tejto konrolke som chcela využiť aj dostupné žiacke pomôcky. Myslím, že obe máme rovnaký postup i názor
Tiež praktizujem mocniny do 20 naspamäť a úpravy pomocou rozkadov.V tejto konrolke som chcela využiť aj dostupné žiacke pomôcky. Myslím, že obe máme rovnaký postup i názor
Pridať komentár
Učiteľ: Gabriela MačákováViac
Predmet: Matematika
Ročník: 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Autor: Gabriela Mačáková
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvorené dňa: 20.08.2010 09:06
Formát súboru:
Veľkosť: 284 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
nešpecifikovaný
0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Miriam Vyparinová
Matematika
9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Xénia Píšová
Matematika
9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Jana Gabúlová
Matematika
9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Jana Gabúlová
Matematika
8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Gabriela Mačáková
páčia sa mi tieto "bleskovky", ak sa bude dať, určite použijem