Pravopis cudzích slov / k novej učebnici SJ 7 - Hot Pot
SpäťPopis: Cvičenie z novej učebnice SJ pre 7. ročník - s. 32/9. Keďže v učebnici je doplňovačka bez možnosti spätnej väzby, predkladám ho žiakom (i vám všetkým) vo verzii Hot Pot, aby si žiak mohol na konci cvičenia odkontrolovať prípadné chyby a zistiť svoju úspešnosť.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Magda Kováčiková | (19.09.2010 17:59 - neprečítaný)
Evi, vidím, že si do novej učebnice pustila s veľkou chuťou, my ešte uvažujeme, čo s nimi
Evi, vidím, že si do novej učebnice pustila s veľkou chuťou, my ešte uvažujeme, čo s nimi
Reagovať | Magda Kováčiková | (19.09.2010 18:03 - neprečítaný)
Ja by som bola celkom rada, keby sme ich nemali
Ja by som bola celkom rada, keby sme ich nemali
Reagovať | Eva Dzurková | (19.09.2010 18:04 - neprečítaný)
a ja práve dnes musím dokončiť nový TVVP tak, aby sme mohli učiť prevažne už len z novej SJ - aj tak niektoré učivo máme ešte v šiestackej ("vďaka" našej úžasnej reforme, kde štandardy nevedeli, čo bude v učebniciach a naopak.......).
a ja práve dnes musím dokončiť nový TVVP tak, aby sme mohli učiť prevažne už len z novej SJ - aj tak niektoré učivo máme ešte v šiestackej ("vďaka" našej úžasnej reforme, kde štandardy nevedeli, čo bude v učebniciach a naopak.......).
Reagovať | Daniela Vystrčilová | (19.09.2010 18:00 - neprečítaný)
Výborné, Evka! Zaspali sme u nás dobu? O nových učebniciach nič neviem.
Výborné, Evka! Zaspali sme u nás dobu? O nových učebniciach nič neviem.
Reagovať | Eva Dzurková | (19.09.2010 18:04 - neprečítaný)
ďakujem, Danka, my máme v škole učebnicu SJ 7 od utorka, tak robím plán rovno k nej...
ďakujem, Danka, my máme v škole učebnicu SJ 7 od utorka, tak robím plán rovno k nej...
Reagovať | Zuzana Kijácová | (19.09.2010 18:12 - neprečítaný)
ako na bežiacom páse..., klikám a posielam ďalej
ako na bežiacom páse..., klikám a posielam ďalej
Reagovať | Žaneta Pikartová | (19.09.2010 18:18 - neprečítaný)
Krásna práca. Distribúcia a vlastne celé rýchle napísanie a vydanie kníh je výsmech - poslať knihy napríklad vo februári, neposlať ich vôbec, poslať, keď už sú pripravené plány... - osobne knihy nepotrebujem a celá kauza ma už hnevá. A čo literatúry, tie dostaneme o rok ? Ja beriem knihy naozaj len ako pomôcku a myslím, že ani autorky nemajú patent na rozum, ako urobiť logický súlad, výber cvičení... Zaujímala by ma ich pedagogická prax, aké deti učili... To som už nahnevaná. Necháme si v rámci reformy páčiť úplne všetko.
Krásna práca. Distribúcia a vlastne celé rýchle napísanie a vydanie kníh je výsmech - poslať knihy napríklad vo februári, neposlať ich vôbec, poslať, keď už sú pripravené plány... - osobne knihy nepotrebujem a celá kauza ma už hnevá. A čo literatúry, tie dostaneme o rok ? Ja beriem knihy naozaj len ako pomôcku a myslím, že ani autorky nemajú patent na rozum, ako urobiť logický súlad, výber cvičení... Zaujímala by ma ich pedagogická prax, aké deti učili... To som už nahnevaná. Necháme si v rámci reformy páčiť úplne všetko.
Reagovať | Eva Dzurková | (19.09.2010 18:22 - neprečítaný)
to hej, súhlasím - vykývali s nami a každý sa spolieha (dokonca aj rodič), že my sme povinní robiť všetko len na sto percent...mňa najviac hnevalo minulý rok to, že jednak sme nikto nevedeli, ako si máme vlastne zadeliť "spoločné" učivo šestky a sedmičky a jednak to, že som musela aj so žiakmi použiť v jednom školskom roku priebežne tri rôzne učebnice, to je aj na vola dosť. Práve preto som sa vrhla do tvorby interaktívnych cvičení, v nich si pripravujem, čo uznám za vhodné. V tomto jedinom ma reforma "posunula", že som sa zamerala na tvorbu cvičení pre žiakov v interaktívnej podobe (keďže na učebnice sa nedalo spoľahnúť). Ďakujem za pochvalu cvičenia
to hej, súhlasím - vykývali s nami a každý sa spolieha (dokonca aj rodič), že my sme povinní robiť všetko len na sto percent...mňa najviac hnevalo minulý rok to, že jednak sme nikto nevedeli, ako si máme vlastne zadeliť "spoločné" učivo šestky a sedmičky a jednak to, že som musela aj so žiakmi použiť v jednom školskom roku priebežne tri rôzne učebnice, to je aj na vola dosť. Práve preto som sa vrhla do tvorby interaktívnych cvičení, v nich si pripravujem, čo uznám za vhodné. V tomto jedinom ma reforma "posunula", že som sa zamerala na tvorbu cvičení pre žiakov v interaktívnej podobe (keďže na učebnice sa nedalo spoľahnúť). Ďakujem za pochvalu cvičenia
Reagovať | Denisa Sviatková | (19.09.2010 18:24 - neprečítaný)
Výborné spracovanie. klik A stotožňujem sa aj s názormi na učebnice a reformu
Výborné spracovanie. klik A stotožňujem sa aj s názormi na učebnice a reformu
Reagovať | Edita Pláteníková | (19.09.2010 18:25 - neprečítaný)
Dievčatá, tak ma napadá, nemalo by sa to celé volať "deforma"?
Dievčatá, tak ma napadá, nemalo by sa to celé volať "deforma"?
Reagovať | Eva Dzurková | (19.09.2010 18:26 - neprečítaný)
super nápad, Editka, daj si to patentovať- presne si to vystihla
super nápad, Editka, daj si to patentovať- presne si to vystihla
Reagovať | Žaneta Pikartová | (19.09.2010 18:28 - neprečítaný)
Editka, super označenie. Dúfam, že ma niekto nahlási a prídu sa na mňa pozrieť. Ale som veľmi nahnevaná, lebo reforma priniesla len byrokraciu a chaos. Aby som dobre učila, nepotrebovala som reformu, veľa učiteľom žiadna reforma napomôže.
Editka, super označenie. Dúfam, že ma niekto nahlási a prídu sa na mňa pozrieť. Ale som veľmi nahnevaná, lebo reforma priniesla len byrokraciu a chaos. Aby som dobre učila, nepotrebovala som reformu, veľa učiteľom žiadna reforma napomôže.
Reagovať | Magda Kováčiková | (19.09.2010 18:41 - neprečítaný)
No najlepšie na tom je, že na sklade sú už aj učebnice pre 8. ročník. Aspoň tak to uvádza edičný portál. Ja som z celej reformy "na nervy", pretože som nepochopila (asi som nechápavá), prečo reforma bola potrebná. Prečo boli potrebné nové učebnice? A tých prečo by bolo ešte viac.
No najlepšie na tom je, že na sklade sú už aj učebnice pre 8. ročník. Aspoň tak to uvádza edičný portál. Ja som z celej reformy "na nervy", pretože som nepochopila (asi som nechápavá), prečo reforma bola potrebná. Prečo boli potrebné nové učebnice? A tých prečo by bolo ešte viac.
Reagovať | Marta Megyesiová | (19.09.2010 18:57 - neprečítaný)
pekné cvičenie
BTW:
my ešte siedmackú slovenčinu nemáme, asi sme ďaleko od Bratislavy
pekné cvičenie
BTW:
my ešte siedmackú slovenčinu nemáme, asi sme ďaleko od Bratislavy
Reagovať | Eva Dzurková | (19.09.2010 19:05 - neprečítaný)
ďakujem, Megy to asi nebude tým, lebo Danka Vystrčilová učí v Topoľčanoch a u nich v škole učebnica tiež ešte nie je...ktovie, aký majú systém v zásielkách...
ďakujem, Megy to asi nebude tým, lebo Danka Vystrčilová učí v Topoľčanoch a u nich v škole učebnica tiež ešte nie je...ktovie, aký majú systém v zásielkách...
Reagovať | Martina Labdíková | (19.09.2010 20:11 - neprečítaný)
Čo je lepšie - mať či nemať? K nám v piatok dorazili, ale iba pre 1 triedu v ročníku... :-(
Čo je lepšie - mať či nemať? K nám v piatok dorazili, ale iba pre 1 triedu v ročníku... :-(
Reagovať | Viera Jančová | (19.09.2010 20:25 - neprečítaný)
Pekné cvičenie,Evka,hodnotím.A nezávidím tie starosti, čo máte s učebnicami.
Pekné cvičenie,Evka,hodnotím.A nezávidím tie starosti, čo máte s učebnicami.
Reagovať | Eva Dzurková | (19.09.2010 20:32 - neprečítaný)
ďakujem u nás v škole to máme ok, učebnicu pre každého aj včas
ďakujem u nás v škole to máme ok, učebnicu pre každého aj včas
Reagovať | Martina Labdíková | (19.09.2010 20:54 - neprečítaný)
ale aj tak ďakujem, hoci teraz nemám siedmakov, všetko"škrečkujem"...
ale aj tak ďakujem, hoci teraz nemám siedmakov, všetko"škrečkujem"...
Reagovať | Adriana Gondová | (19.09.2010 20:59 - neprečítaný)
Evi, nemám čo dodaťk cvičeniu je super a z učebníc som už aj ja na nervy, každý chodí a pýta a nemám im čo dať
Evi, nemám čo dodaťk cvičeniu je super a z učebníc som už aj ja na nervy, každý chodí a pýta a nemám im čo dať
Reagovať | Eva Dzurková | (20.09.2010 18:47 - neprečítaný)
ďakujem za pochvalu cvičenia - no, prežívame teraz naozaj divné obdobie...
ďakujem za pochvalu cvičenia - no, prežívame teraz naozaj divné obdobie...
Reagovať | Alena Henešová | (19.09.2010 22:48 - neprečítaný)
Výborné cvičenie,ďakujem a deforma ma štve tiež
Výborné cvičenie,ďakujem a deforma ma štve tiež
Reagovať | Mária Šiftárová | (18.10.2010 17:01 - neprečítaný)
Ďakujem za super doplňovačku(ako vždy) Ale myslím, že ste sa nepomýlili v slove diktafón, lebo je napísané dikatofón.
Ďakujem za super doplňovačku(ako vždy) Ale myslím, že ste sa nepomýlili v slove diktafón, lebo je napísané dikatofón.
Reagovať | Eva Dzurková | (20.10.2010 18:28 - neprečítaný)
máte pravdu nechám to tak, či žiaci zistia - sú dosť vnímaví a vždy upozorňujú na preklepy v cvičeniach, čo ma istým spôsobom uspokojuje, že neprijímajú veci bez povšimnutia ďakujem za upozornenie, budem pripravená vďaka aj za pochvalu
máte pravdu nechám to tak, či žiaci zistia - sú dosť vnímaví a vždy upozorňujú na preklepy v cvičeniach, čo ma istým spôsobom uspokojuje, že neprijímajú veci bez povšimnutia ďakujem za upozornenie, budem pripravená vďaka aj za pochvalu
Pridať komentár
Učiteľ: Eva DzurkováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Autor: Eva Dzurková
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvorené dňa: 19.09.2010 17:49
Formát súboru:
Veľkosť: 42 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Miriam Bencová
Slovenský jazyk a literatúra
7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Eva Dzurková
Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Žaneta Pikartová
Slovenský jazyk a literatúra
8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Oľga Oslanecová
Slovenský jazyk a literatúra
7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Beata Strculová
Aj toto sa vydarilo, ďakujem.