Pravopis cudzích slov / k novej učebnici SJ 7 - Hot Pot

Popis: Cvičenie z novej učebnice SJ pre 7. ročník - s. 32/9. Keďže v učebnici je doplňovačka bez možnosti spätnej väzby, predkladám ho žiakom (i vám všetkým) vo verzii Hot Pot, aby si žiak mohol na konci cvičenia odkontrolovať prípadné chyby a zistiť svoju úspešnosť.
Diskusia
pridať komentár
Evi, vidím, že si do novej učebnice pustila s veľkou chuťou, my ešte uvažujeme, čo s nimi


Ja by som bola celkom rada, keby sme ich nemali


a ja práve dnes musím dokončiť nový TVVP tak, aby sme mohli učiť prevažne už len z novej SJ - aj tak niektoré učivo máme ešte v šiestackej ("vďaka" našej úžasnej reforme, kde štandardy nevedeli, čo bude v učebniciach a naopak.......).

Výborné, Evka! Zaspali sme u nás dobu? O nových učebniciach nič neviem.

ďakujem, Danka, my máme v škole učebnicu SJ 7 od utorka, tak robím plán rovno k nej...

ako na bežiacom páse...



Krásna práca.


to hej, súhlasím - vykývali s nami a každý sa spolieha (dokonca aj rodič), že my sme povinní robiť všetko len na sto percent...mňa najviac hnevalo minulý rok to, že jednak sme nikto nevedeli, ako si máme vlastne zadeliť "spoločné" učivo šestky a sedmičky a jednak to, že som musela aj so žiakmi použiť v jednom školskom roku priebežne tri rôzne učebnice, to je aj na vola dosť. Práve preto som sa vrhla do tvorby interaktívnych cvičení, v nich si pripravujem, čo uznám za vhodné. V tomto jedinom ma reforma "posunula", že som sa zamerala na tvorbu cvičení pre žiakov v interaktívnej podobe (keďže na učebnice sa nedalo spoľahnúť). Ďakujem za pochvalu cvičenia


Výborné spracovanie.



Dievčatá, tak ma napadá, nemalo by sa to celé volať "deforma"?

super nápad, Editka, daj si to patentovať- presne si to vystihla


Editka, super označenie. Dúfam, že ma niekto nahlási a prídu sa na mňa pozrieť. Ale som veľmi nahnevaná, lebo reforma priniesla len byrokraciu a chaos. Aby som dobre učila, nepotrebovala som reformu, veľa učiteľom žiadna reforma napomôže.

No najlepšie na tom je, že na sklade sú už aj učebnice pre 8. ročník. Aspoň tak to uvádza edičný portál. Ja som z celej reformy "na nervy", pretože som nepochopila (asi som nechápavá), prečo reforma bola potrebná. Prečo boli potrebné nové učebnice? A tých prečo by bolo ešte viac.



BTW:



ďakujem, Megy


Čo je lepšie - mať či nemať? K nám v piatok dorazili, ale iba pre 1 triedu v ročníku... :-(

Pekné cvičenie,Evka,hodnotím.A nezávidím tie starosti, čo máte s učebnicami.





ale aj tak ďakujem, hoci teraz nemám siedmakov, všetko"škrečkujem"...

Evi, nemám čo dodaťk cvičeniu je super a z učebníc som už aj ja na nervy, každý chodí a pýta a nemám im čo dať


ďakujem za pochvalu cvičenia - no, prežívame teraz naozaj divné obdobie...

Výborné cvičenie,ďakujem a deforma ma štve tiež


Ďakujem za super doplňovačku(ako vždy) Ale myslím, že ste sa nepomýlili v slove diktafón, lebo je napísané dikatofón.


máte pravdu





Učiteľ: Eva DzurkováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Autor: Eva Dzurková
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvorené dňa: 19.09.2010 17:49
Formát súboru:
Veľkosť: 42 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Miriam Bencová
Slovenský jazyk a literatúra
7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Eva Dzurková
Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Žaneta Pikartová
Slovenský jazyk a literatúra
7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Beata Strculová
Slovenský jazyk a literatúra
8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Oľga Oslanecová
Aj toto sa vydarilo, ďakujem.