i-cvičenie
SpäťPopis: Jednoduché interaktívne cvičenie s vyhodnotením. Určovanie počtu predmetov v číselnom obore 1-5.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Adriana Dudeková | (09.10.2010 19:32 - neprečítaný)
Ďakujem za radu, toto je moje prvé i-cvičenie, v ďalšom sa vynasnažím, aby bolo dokonalejšie ;-)
Ďakujem za radu, toto je moje prvé i-cvičenie, v ďalšom sa vynasnažím, aby bolo dokonalejšie ;-)
Reagovať | Eva Dzurková | (09.10.2010 19:36 - neprečítaný)
ste šikovná, tak to pôjde veľmi ľahko - ja som tiež vychytala muchy tak, že mi pomáhali rady kolegýň tu zo zborovne veľa úspechov.
ste šikovná, tak to pôjde veľmi ľahko - ja som tiež vychytala muchy tak, že mi pomáhali rady kolegýň tu zo zborovne veľa úspechov.
Reagovať | Adriana Dudeková | (09.10.2010 19:40 - neprečítaný)
už som na to prišla.....mám dve verzie, omylom som vložila tú, kde bunky nie sú zamknuté :-D.....vkladám aj tú druhú
už som na to prišla.....mám dve verzie, omylom som vložila tú, kde bunky nie sú zamknuté :-D.....vkladám aj tú druhú
Reagovať | Adriana Gondová | (09.10.2010 20:03 - neprečítaný)
Veľmi pekne pripravené cvičenie, deťom sa bude určite páčiť páči sa mi aj estetika cvičenia hodnotím a posielam kolegyni
Veľmi pekne pripravené cvičenie, deťom sa bude určite páčiť páči sa mi aj estetika cvičenia hodnotím a posielam kolegyni
Pridať komentár
Učiteľ: Adriana DudekováViac
Predmet: Matematika, Špeciálna pedagogika
Ročník: 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Autor: Adriana Dudeková
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvorené dňa: 09.10.2010 19:43
Formát súboru:
Veľkosť: 134 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Slovenský jazyk a literatúra
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Eva Daťková
Telesná výchova
2. ročník SŠ (Sexta OG), 3. ročník SŠ (Septima OG)
Mária Veisová
Všeobecné
0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ
Miriam Bencová
Matematika
7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Alena Naďová
Matematika
9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Dana Palčeková
Je to pekne pripravené, hodnotím ak môžem dať radu - skúste nabudúce zamknúť bunky tak, aby žiakov "vpustilo" písať len do odpoveďových buniek.