Programujeme panáčika - hra
SpäťPopis: Na informatickej výchove a informatike máme pár hodín venovaných programovaniu. Aby sme mladších žiakov motivovali, začíname s "programovaním" pomocou logickej hry Lightbot - my ju voláme: Svetielkový panáčik. Je potrebné naprogramovať pomocou obrázkov panáčika tak, aby zasvietil svetlo. Deti ho zbožňujú.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Ľubica Lauková | (19.06.2009 22:23 - neprečítaný)
Perfektné, ako staručký robot KAROL z DOS aplikácie s novou grafikou a ľahším ovládaním no a samozrejme odmenou pre úspešných programátorov.
Vďaka za nápad.
Perfektné, ako staručký robot KAROL z DOS aplikácie s novou grafikou a ľahším ovládaním no a samozrejme odmenou pre úspešných programátorov.
Vďaka za nápad.
Reagovať | Anonymizovaný GDPR | (02.03.2011 10:13 - neprečítaný)
juj, tak niečo také som hľadal, bude švanda ...
juj, tak niečo také som hľadal, bude švanda ...
Reagovať | Marta Megyesiová | (02.03.2011 11:33 - neprečítaný)
my to využívame s malými ako nácvik "programovania", ešte aj toto, ak sa chceš pobaviť:
http://www.q-lympics.de/iq-marathon/
vo vyšších leveloch dostáva logika "zabrať"
my to využívame s malými ako nácvik "programovania", ešte aj toto, ak sa chceš pobaviť:
http://www.q-lympics.de/iq-marathon/
vo vyšších leveloch dostáva logika "zabrať"
Reagovať | Gabriela Valábková | (05.06.2012 17:22 - neprečítaný)
Skvelé, druhákov to úplne zobralo Ďakujem.
Skvelé, druhákov to úplne zobralo Ďakujem.
Reagovať | Gabriela Valábková | (05.06.2012 21:40 - neprečítaný)
Akurát, že my sme len začali s programovaním, takže prišli po nejaký 5 level
Akurát, že my sme len začali s programovaním, takže prišli po nejaký 5 level
Pridať komentár
Učiteľ: Marta MegyesiováViac
Predmet: Informatická výchova, Informatika
Ročník: 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Autor: Marta Megyesiová
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvorené dňa: 02.04.2009 21:57
Formát súboru:
Veľkosť: 74 B
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Informatická výchova, Informatika
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Žaneta Pikartová
Informatika
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Iveta Gallová
Informatika
6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Róbert Krajčír
Informatická výchova, Informatika
6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Žaneta Pikartová
Informatika
5. ročník ZŠ
Ivan Kirsch
Skvele som sa pobavila. A čo potom deti.
Ďakujem za námet.
Myslím si, že žiaci sa pobavia, precvičia svoje programátorské schopnosti, logické myslenie a priestorovú orientáciu.
Hodnotím za dobrý typ.
Ešte raz ďakujem.