Akčné umenie
SpäťPopis: experimentovanie s farbou, líniou a plochou pri vytvorení abstraktného obrazu
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Jana Kotlárová | (16.11.2010 21:23 - neprečítaný)
Ako vznikli tie dve najvrchnejšie práce? Medzi farbami je nejaká rezerva? Vymývaná klovatina? Zaujímavé....
Ako vznikli tie dve najvrchnejšie práce? Medzi farbami je nejaká rezerva? Vymývaná klovatina? Zaujímavé....
Reagovať | Mária Režnická | (17.11.2010 11:01 - neprečítaný)
Určite by to tak mohlo byť, ako píšete, skúsime ...ale my sme to zjednodušili a oklamali tým, že na prvom obrázku sú všetky farby liate a kvapkané, len ružová a bledomodrá boli dodatočne po uschnutí domaľované tak, aby ostali aj biele "kontúry". Na druhom tak isto, domaľovaná je žltá a staroružová. Žiakov to veľmi bavilo.
Určite by to tak mohlo byť, ako píšete, skúsime ...ale my sme to zjednodušili a oklamali tým, že na prvom obrázku sú všetky farby liate a kvapkané, len ružová a bledomodrá boli dodatočne po uschnutí domaľované tak, aby ostali aj biele "kontúry". Na druhom tak isto, domaľovaná je žltá a staroružová. Žiakov to veľmi bavilo.
Pridať komentár
Učiteľ: Mária RežnickáViac
Predmet: Výtvarná výchova
Ročník: 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Autor: Mária Režnická
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 15.11.2010 16:47
Formát súboru:
Veľkosť: 1285 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Školský klub detí, Výtvarná výchova
Nešpecifikovaný
Dagmara Švábová
Školský klub detí, Výtvarná výchova
1. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Mária Kufová
Výtvarná výchova
Nešpecifikovaný
Rastislav Turňa
Pracovné vyučovanie, Výchova umením, Výtvarná výchova
0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Katarína Sikorai
Výchova umením, Výtvarná výchova
1. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Emília Letková
výborné