Sebahodnotenie jazykových zručností- návrh

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Po prebratí lekcie si žiak vyhodnotí úroveň svojich kompetencií, analyzuje svoje nedostatky a navrhuje spôsoby zlepšenia ( poraďte , prosím, ako vložím smajlíka s rovnými ústami).


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Lenka Švecová | (07.08.2012 08:45 - neprečítaný)

Veľmi pekne spracované Určite použijem Ďakujem

* Reagovať | Júlia Karcolová | (07.08.2012 22:15 - neprečítaný)

Veľmi dobrý nápad.

* Reagovať | Jana Markovičová | (08.08.2012 10:01 - neprečítaný)

Ďakujem V POP-ke na tento školský rok sa odporúča využívať pri vyučovaní CJ aj portfólio. Žiaci si ho vytvárajú priebežne, napríklad aj takto. Zmenila by som časť "Grammatik" na "Wortschatz - Slovná zásoba". Je lepšie merateľná a gramatika je obsiahnutá v ostatných kompetenciách.

* Reagovať | Jana Markovičová | (30.08.2012 21:46 - neprečítaný)

Doplnila som sebahodnotenie o názov témy, ktorú hodnotím(napr. pozdravy, predstavenie seba, rodiny, bytu, domu), a pri hodnotení testu aj úspešnosť v %.


*Pridať komentár

Učiteľ: Jana MarkovičováViac 

Predmet: Nemecký jazyk
Ročník: 6. ročník ZŠ (Prima OG)

Autor: Jana Markovičová
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 06.08.2012 18:41
Formát súboru: docx
Veľkosť: 13 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

nešpecifikovaný Nešpecifikovaný Adriana Parimuchová
Triednictvo, Všeobecné 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ Anonymizovaný GDPR
Triednictvo 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ Andrea Bosá
Všeobecné 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ Soňa Sedláková