Oprava -Počítame po 10 a po 100 v obore do 1000
SpäťPopis: Prezentácia zameraná na upevnenie vedomostí o číselnom rade v obore do 1000 po celých 10 a 100 + dve hry.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Slávka Kalakayová | (16.10.2011 16:03 - neprečítaný)
jáááj...ano...to vzniklo kopírovaním slajdov .... idem to opravit
Dakujem
jáááj...ano...to vzniklo kopírovaním slajdov .... idem to opravit
Dakujem
Reagovať | Anežka Angelovičová | (16.10.2011 18:57 - neprečítaný)
však ja som si to všimla preto, že sa mi úloha páčila...a chcem ju použiť, deti sa potešia, vďaka
však ja som si to všimla preto, že sa mi úloha páčila...a chcem ju použiť, deti sa potešia, vďaka
Reagovať | Slávka Kalakayová | (16.10.2011 17:12 - neprečítaný)
Tak už je to opravené... ešteže Vás Anežka mám
Tak už je to opravené... ešteže Vás Anežka mám
Reagovať | Viera Jančová | (16.10.2011 17:15 - neprečítaný)
Výborné a hra na záver nemá chybu.Kliklik
Výborné a hra na záver nemá chybu.Kliklik
Reagovať | Andrea Ťavodová | (18.10.2011 20:35 - neprečítaný)
Pekná cvičenie, chcem ho použiť, ale mne v číselnom rade 687,688,689 ukazuje možnosti 698 a 700.
Pekná cvičenie, chcem ho použiť, ale mne v číselnom rade 687,688,689 ukazuje možnosti 698 a 700.
Reagovať | Slávka Kalakayová | (18.10.2011 21:01 - neprečítaný)
Ano, ono ho ukazuje, ale keď naň kliknete, zmizne -lebo je nesprávne.
Ano, ono ho ukazuje, ale keď naň kliknete, zmizne -lebo je nesprávne.
Reagovať | Andrea Ťavodová | (19.10.2011 16:02 - neprečítaný)
Ale potom nerozumiem postupnosti 687,688,689, - teda čísla sa zväčšujú po jednotkách, alebo to zle chápem? Takže mne z toho vyplynulo, že by tam malo byť číslo 690. A dáva možnosť 698 a 700.
Ale potom nerozumiem postupnosti 687,688,689, - teda čísla sa zväčšujú po jednotkách, alebo to zle chápem? Takže mne z toho vyplynulo, že by tam malo byť číslo 690. A dáva možnosť 698 a 700.
Reagovať | Slávka Kalakayová | (19.10.2011 18:11 - neprečítaný)
Presne tak Andrea... ma tam byt 690...a už aj je ... tak a uz to mozem pouzit aj ja. Dakujem
Presne tak Andrea... ma tam byt 690...a už aj je ... tak a uz to mozem pouzit aj ja. Dakujem
Pridať komentár
Učiteľ: Slávka KalakayováViac
Predmet: Matematika
Ročník: 3. ročník ZŠ
Autor: Slávka Kalakayová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 16.10.2011 17:10
Formát súboru:
Veľkosť: 190 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika
3. ročník ZŠ
Slávka Kalakayová
Matematika
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Gabika Kreheľová
Matematika, Špeciálna pedagogika
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Marcela Gardošíková
Matematika, Špeciálna pedagogika
1. ročník ZŠ
Marcela Gardošíková
Matematika, Špeciálna pedagogika
Nešpecifikovaný
Marcela Gardošíková
pekná práca...len opäť by to chcelo malinkú opravu...(nechcem vyzerať ako vyrývač ale za 687, 688, 689 by malo nasledovať číslo 690, nie 700...