Počítame po 10 a po 100 v obore do 1000

Popis: Prezentácia zameraná na upevnenie vedomostí o číselnom rade v obore do 1000 po celých 10 a 100 + dve hry. Hádam už úspešná oprava!
Diskusia
pridať komentár
jáááj...ano...to vzniklo kopírovaním slajdov .... idem to opravit
Dakujem

však ja som si to všimla preto, že sa mi úloha páčila...a chcem ju použiť, deti sa potešia, vďaka


Tak už je to opravené... ešteže Vás Anežka mám


Výborné a hra na záver nemá chybu.Kliklik



Pekná cvičenie, chcem ho použiť, ale mne v číselnom rade 687,688,689 ukazuje možnosti 698 a 700.

Ano, ono ho ukazuje, ale keď naň kliknete, zmizne -lebo je nesprávne.

Ale potom nerozumiem postupnosti 687,688,689, - teda čísla sa zväčšujú po jednotkách, alebo to zle chápem? Takže mne z toho vyplynulo, že by tam malo byť číslo 690. A dáva možnosť 698 a 700.

Presne tak Andrea... ma tam byt 690...a už aj je


Učiteľ: Slávka KalakayováViac
Predmet: Matematika
Ročník: 3. ročník ZŠ
Autor: Slávka Kalakayová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 19.10.2011 18:10
Formát súboru:
Veľkosť: 190 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika
1. ročník ZŠ
Marcela Labudíková
Slovenský jazyk a literatúra
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Marcela Labudíková
Matematika
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Gabika Kreheľová
Matematika
1. ročník ZŠ
Marcela Labudíková
Matematika
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Gabika Kreheľová
pekná práca...len opäť by to chcelo malinkú opravu...(nechcem vyzerať ako vyrývač