bodová stupnica

Popis: prehľadná tabuľka bodového hodnotenia - písomky, testy
Diskusia
pridať komentár
Aj my používame prísnejšie percentuálne rozloženie.

Naša stupnica: 1 do 90%, 2 do 75%. 3 do 50%, 4 do 25%.
Keď bola u nás inšpekcia asi pred 4 rokmi a dala žiakom testy, tak hodnotili ešte prísnejšie.

súhlasím - u nás boli v minulom roku a štvorka bola dokonca len do 30 %


Videl som aj miernejšie stupnice.Je to rozdiel 5%.Ja túto stupnicu používam už 17 rokov pretože je pre mňa "ľudskejšia".

Naozaj je moc mierna.
A tie inšpekčné zasa "škoda hovoriť", určite nie sú pre bežnú zmiešanú populáciu.
Ja používam tú ako pani Polačiková okrem 1, tam som dávala do 85%. Treba prejsť na prísnejšiu.

Neda mi nezapojit sa do tejto rozbehnutej diskusie - pouzivame presne taku stupnicu, ako u p. Polacikovej.

Môj záver je aj napriek tej inšpekčnej byť prísnejší na 1, 2, tá 3 do tých 50 % pre slabých, čo sa veľmi usilujú a 4 sprísniť.
Teda 1-90%, 2do 75%, 3 do 50%, no a pri 4 aspoň 30, 35% by to mohlo byť.
To sú moje úvahy po inšpekcii.

Aj my používame takú stupnicu ako písala Katka Polačiková. Už dlho, dlho.

Na OG je klasifikačná stupnica stanovena metodickym pokynom a je ako piše p. Polačikova, len na 4 treba min. 30 %. Na jednotku stačí 90 %.

Už niekoľko rokov fungujeme podľa tejto stupnice, 1-do91%, 2- do 81%, 3-do 61%, 4- do41% a všetko pod je 5. Je veľmi prísna, ale na strednej škole je hneď 50% za 5. Zvolili sme túto stupnicu( odporučenú MP) aby si žiaci/čky zvykali a nebol to pre nich šok. Pre mna ako matku to bol teda šok, keď nám na strednej oznámili ako sa známkuje. Z tohto hľadiska som za takúto prísnejšiu stupnicu.

Ja len toľko k tomu, že školská inšpekcia nám nariadila (odporúčala)
takéto percentuálne hodnotenie 100%-89%=1
88 - 75 = 2
74 - 63 = 3
62 - 50 = 4
49 - 0 = 5
"Úžasná motivácia" pre žiaka, keď vie skoro 50% a má nedostatočnú:-(

Známky 4 a 5 trošku prísne hodnotenie !

Učiteľ: Vladimír KázikViac
Predmet:
Ročník:
Autor: Vladimír Kázik
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 10.07.2009 08:36
Formát súboru:
Veľkosť: 78 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
nešpecifikovaný
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Jana Vojačeková
nešpecifikovaný
Nešpecifikovaný
Jana Bertová
nešpecifikovaný
Nešpecifikovaný
Anonymizovaný GDPR
Nemecký jazyk
Nešpecifikovaný
Marta Pehaničová
My na II. stupni používame celkom iné percentuálne rozloženie pre jednotlivé stupne. Vaša stupnica je veľmi "mierna"