Učenie prostredníctvom viacnásobných druhov inteligencie III. časť. TELESNÁ A POHYBOVÁ INTELIGENCIA

Späť
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Čo potrebujú deti s telesnou a pohybovou inteligenciou vo vyučovaní? Ako im pomôcť? Ako organizovať vyučovanie, aby boli uspokojené tieto ich potreby? Na tieto otázky sa pokúšam prinášať "inšpiráciu" zo skúseností vyučovania Aj. Možnosti aplikácie do ostatných predmetov.


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Viera Košická | (13.07.2009 07:07 - neprečítaný)

Ako vždy - pekné a poučné

* Reagovať | Gabriela Šimová | (13.07.2009 08:25 - neprečítaný)

Ďakujem. Veľmi si to vážim.

* Reagovať | Katarína Šalátová | (13.07.2009 14:02 - neprečítaný)

Skvelé všetky 3. Potešili ste mnohých z nás. Ďakujeme.

* Reagovať | Gabriela Sabová | (13.07.2009 16:53 - neprečítaný)

Som nadšená, že prezentujete tieto teórie v spojení s praxou. Oceňujem, lebo ja sa sama vzdelávam prostredníctvom vás. Dakujem.

* Reagovať | Gabriela Šimová | (13.07.2009 17:51 - neprečítaný)

To ma teší naozaj. Ja sa bavím a druhý môže mať prospech.

* Reagovať | Alena Michalcová | (13.07.2009 21:21 - neprečítaný)

Vynikajúci materiál

* Reagovať | Marta Megyesiová | (13.07.2009 22:04 - neprečítaný)

škoda, že nie ste matematikárka

* Reagovať | Gabriela Šimová | (14.07.2009 06:33 - neprečítaný)

No o logicko- matematickej inteligencii budem tvoriť dnes. A
viem si predstaviť kopu nápadov ako to preniesť do matematiky. Možno si na to nájdem chvíľku. A ďakujem.

* Reagovať | Mária Novotná | (29.09.2009 06:59 - neprečítaný)

ved ja uz od prvého momentu vstupu do "zborovne" mám pocit ,že som vstúpila do pravého učiteľského sveta ! Som nesmierne vďačná za tento portál !

* Reagovať | Gabriela Šimová | (29.09.2009 09:33 - neprečítaný)

MOC sa teším z takej krásnej reakcie. Tak sme vďačné za ten portál minimálne dve. Ďakujem.

* Reagovať | Irena Mačingová | (29.09.2009 09:54 - neprečítaný)

Pripájam sa do diskusie. Vaše práce sú prínosom a dávajú mi mnohé podnety k ďalšej práci. Aj sa teším tejto možnosti využitia VK, je to úžasná vec. Všimla som si, že v nej pracuje mnoho kolegov z vidieka, ktorí zrejme nemajú toľko možností ďalšieho vzdelávania. A toto je výborná forma. Ďakujem.

* Reagovať | Gabriela Šimová | (29.09.2009 15:12 - neprečítaný)

Niet za čo. Ja ďakujem za pozitívnu reakciu. Vážim si to.
A kým príležitostiam vzdelávania si myslím, že máme presne toľko koľko chceme ako aj vy. Či už doma, tak aj v zahraničí. Ja sama som bola na mnohých zahraničných seminároch, stážach a študijných pobytoch v rôznych krajinách. Za socializmu ZSSR a teraz je to pestrejšie od Dánska, cez Belgicko, Rakúsko až po Wales v U.K.
Každý sa vzdeláva ako mu to vyhovuje.


*Pridať komentár

Učiteľ: Gabriela ŠimováViac 

Predmet:
Ročník: 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)

Autor: Gabriela Šimová
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 13.07.2009 05:20
Formát súboru: ppt
Veľkosť: 1317 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Telesná výchova 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Zoltán Tarbaj
Špeciálna pedagogika Nešpecifikovaný Katarína Madolová
nešpecifikovaný 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Gabriela Šimová
nešpecifikovaný 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Gabriela Šimová
nešpecifikovaný 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Gabriela Šimová