Učenie prostredníctvom viacnásobných druhov inteligencie. 5. časť V I Z U Á L N A A P R I E S T O R O V Á I N T E L I G E N C I A
SpäťPopis: Opravený nadpis. Pokračovanie. Čo je to priestorová inteligencia? Ako ju rozvíjať vo vyučovaní? Akí sú žiaci s touto inteligenciou alebo bez nej? Čo potrebujú? Je vôbec potrebné zaoberať sa touto inteligenciou? Aj na takéto otázky dávam odpoveď vo svojej mini - ukážke.
Diskusia
pridať komentárZaujímavé, pridávam do svojej zbierky.
Veľmi pekne a zrozumiteľne spracované. Pekné aj z estetickej stránky.Vďaka.
Pridať komentár
Učiteľ: Gabriela ŠimováViac
Predmet:
Ročník: 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Autor: Gabriela Šimová
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 19.07.2009 20:32
Formát súboru:
Veľkosť: 1384 kB
Jazyk: Slovenčina
Výborne spracované