Cesty k tvorivosti XI. časť. Príbeh o hladnej myške. Na telesno-pohybovú inteligenciu.

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Pokračovanie uverejňovania materiálov k ceste učiteľskej tvorivosti vo využívaní viacnásobných druhov inteligenicie súčasne. Príbeh pre malé deti v AJ. Intenzívne využitie pohybu a názoru. Práca všetkými zmyslami. Pokus o "intenzívny zážitok". Spracované podľa zahraničného autora, adaptované na našu školu. Tento návod vyžaduje tak dve vyučovacie hodiny po sebe. A opakovať, opakovať. Ako všetko. Tak asi mesiac. Vyskúšaná aktivita. Náročná. Účinná. Nech sa páči!


Diskusia


Diskusie sú momentálne nedostupné.


Učiteľ: Gabriela ŠimováViac 

Predmet: Anglický jazyk, Francúzsky jazyk, Nemecký jazyk, Ruský jazyk, Slovenský jazyk a literatúra, Španielsky jazyk
Ročník: 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ

Autor: Gabriela Šimová
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 27.07.2009 07:21
Formát súboru: ppt
Veľkosť: 1194 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Informatická výchova, Všeobecné Nešpecifikovaný Viera Vrlíková
Obohatenie, Všeobecné Nešpecifikovaný Viera Genčanská
Ruský jazyk 6. ročník ZŠ (Prima OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Tatiana Haľamová
Špeciálna pedagogika, Všeobecné 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Patrícia Sokolovská
Všeobecné Nešpecifikovaný Marta Rovná