Cesty k tvorivosti XI. časť. Príbeh o hladnej myške. Na telesno-pohybovú inteligenciu.

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis: PRE NOVÝCH. Pokračovanie uverejňovania materiálov k ceste učiteľskej tvorivosti vo využívaní viacnásobných druhov inteligenicie súčasne. Príbeh pre malé deti v AJ. Intenzívne využitie pohybu a názoru. Práca všetkými zmyslami. Pokus o "intenzívny zážitok". Spracované podľa zahraničného autora, adaptované na našu školu. Tento návod vyžaduje tak dve vyučovacie hodiny po sebe. A opakovať, opakovať. Ako všetko. Tak asi mesiac. Vyskúšaná aktivita. Náročná. Účinná. Nech sa páči!


Diskusia


Diskusie sú momentálne nedostupné.


Učiteľ: Gabriela ŠimováViac 

Predmet: Anglický jazyk, Francúzsky jazyk, Nemecký jazyk, Ruský jazyk, Slovenský jazyk a literatúra, Španielsky jazyk
Ročník: 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ

Autor: Gabriela Šimová
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 30.09.2009 17:10
Formát súboru: ppt
Veľkosť: 1194 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Etická výchova, Obohatenie, Triednictvo 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Gabriela Šimová
Nemecký jazyk 5. ročník ZŠ, 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Anonymizovaný GDPR
Etická výchova 8. ročník ZŠ (Tercia OG) Jana Škrhová
Informatická výchova, Všeobecné Nešpecifikovaný Viera Vrlíková
Špeciálna pedagogika Nešpecifikovaný Gabika Kreheľová