Plán činnosti VMR
SpäťPopis: Plán činnosti VMR - výchova k manželstvu a rodičovstvu.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Adriána Škrková | (25.09.2009 22:03 - neprečítaný)
Zrejme tak, ako aj vy, sme sa aj my inšpirovali knihou Základy školskej pedagogiky - Višňovský, Kačáni a kol., v ktorej sú okrem iného ciele a obsahy VMR a tie by mali byť predsa rovnaké v plánoch VMR. Inšpirujme sa navzájom, na to tu máme vytvorený priestor, pomôžme si... A zároveň ďakujeme za pekné inšpirácie vo vašom pláne, vybrali sme si z neho dve aktivity do nášho plánu. Je super, že slúži aj iným na inšpiráciu...
Zrejme tak, ako aj vy, sme sa aj my inšpirovali knihou Základy školskej pedagogiky - Višňovský, Kačáni a kol., v ktorej sú okrem iného ciele a obsahy VMR a tie by mali byť predsa rovnaké v plánoch VMR. Inšpirujme sa navzájom, na to tu máme vytvorený priestor, pomôžme si... A zároveň ďakujeme za pekné inšpirácie vo vašom pláne, vybrali sme si z neho dve aktivity do nášho plánu. Je super, že slúži aj iným na inšpiráciu...
Pridať komentár
Učiteľ: Adriána ŠkrkováViac
Predmet:
Ročník: 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Autor: Adriána Škrková, Emília Kolčáková
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 17.09.2009 21:39
Formát súboru:
Veľkosť: 82 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
nešpecifikovaný
0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Gabriela Sabová
nešpecifikovaný
Nešpecifikovaný
Slávka Kalakayová
Triednictvo, Všeobecné
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Lenka Zemanová
Obohatenie, Všeobecné
1. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Viera Beňková
Triednictvo
Nešpecifikovaný
Marta Kačmárová
Som rada, že ste inšpirovali mojím plánom VMR, ale pozor, ak chcete naozaj dodžiavať rodovú rovnosť ( čo ste tam nechali) mali by ste začať rodovo citlivým jazykom žiaci/ky, žiakov/čok... Aj ja som si našla inšpiráciu vo vašom prevedení