Pokus o naladenie kontaktu s rodičmi, ktorí nenavštevujú RZ a dieťa je problémové. List rodičom.

Popis: Učiteľ je profesionál. Má na to vzdelanie. Pre normálne fungovanie vzťahu žiak-učiteľ je ešte jedno potrebné koliesko: rodič. Ak toto nefunguje, kto sa asi môže o spoluprácu pokúsiť? Zrejme ten učiteľ. Na RZ zvyknú prichádzať stále tí istí rodičia, zväčša bezproblémových detí. Tí ďalší sa nejako radšej vyhnú takejto návšteve školy. Na RZ býva v mojej triede tak 50% rodičov. A tí, čo treba niečo riešiť neprídu. Niekedy musíme rodičom volať, čo nie je ideálne. Zvolila som formu dopisu. Aby nebolo nápadné, pre všetkých, ktorí na RZ neprišli. Každému individuálne prispôsobený. Toto je vzor pre rodičov, ktorí nikdy ešte na RZ neprišli. Tiež ich dieťa si odmieta kúpiť Pracovný zošit a výchovné opatrenie na konci školského roku neodovzdalo rodičom. Pokúšam sa o pozitívny prístup a očakávam úspešnosť tak na 50%. Myslím nápravu toho, čo treba napraviť individuálne u každého žiaka. Ďakujem p. Alžbete Gálikovej, ktorej podklad na list som použila. K listu prikladám "Poďakovanie rodičom", ktoré si neúčasťou na RZ nevyzdvihli. Toto sa tiež nachádza tu v zborovni.
Diskusia
Diskusie sú momentálne nedostupné.
Učiteľ: Gabriela ŠimováViac
Predmet:
Ročník: 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Autor: Gabriela Šimová
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 19.09.2009 13:51
Formát súboru:
Veľkosť: 914 kB
Jazyk: Slovenčina