Pracovný list - Severná Európa, Dánsko, Island, Nórsko
SpäťPopis: Touto formou som spracovala pracovný list, ktorý rozvíja čitateľskú gramotnosť súvislého a nesúvislého textu. Žiaci pracujú s učebnicou a mapou v atlase. Odpovedajú na otázky, ktoré nie sú súčasťou mnou vyžadovaných vedomostí pri odpovedi, alebo v teste. Pri výklade, by sme tieto úlohy - otázky riešili v priebehu výkladu. Čítali by sme v učebnici, hľadali číselné údaje v tabuľkách, na mape, diskutovali o zaujímavostiach. No teraz v súčasnosti - v čase dištančného vzdelávania, nie som si úplne istá, či s učebnicou a mapou žiaci pracujú. Preto ich chcem k tomu takouto formou primäť . Pracovné listy žiakom hodnotím čiastočnou známkou.
Diskusia
pridať komentárVeľká vďaka za materiál, určite využijem.
Ďakujem. Žiaci už test riešia a je vidieť , že ich to baví (percentá sú výborné) . Ideálne na dištančné vzdelávanie. Veľká vďaka
Pridať komentár
Učiteľ: Oľga ŠandorováViac
Predmet:
Ročník: 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Autor: Oľga Šandorová
Typ dokumentu: Písomka, test
Vytvorené dňa: 01.04.2020 21:55
Formát súboru:
Veľkosť: 0 B
Jazyk: Slovenčina
Upozorňujem na chybu, ktorú som spravila a to pri úlohe: Urči podľa mapy nadmorskú výšku najvyššieho vrchu Švédska - Galdhøpiggen. Samozrejme tam má byť Nórsko.
Stalo sa mi to tak, že už som si pripravovala materiál na Švédsko. Tak som sa preklepla. Upozornili ma na to moji žiaci. Čitateľská gramotnosť funguje .
Nechcem to teraz opravovať, lebo potom by žiaci , ktorí ešte pracovný list nerobili, dokument neotvorili. Takže kto má záujem, tento pracovný list použiť, tak si najprv opravte moju chybu.