Pracovný list - Severná Európa, Dánsko, Island, Nórsko

Späť
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Touto formou som spracovala pracovný list, ktorý rozvíja čitateľskú gramotnosť súvislého a nesúvislého textu. Žiaci pracujú s učebnicou a mapou v atlase. Odpovedajú na otázky, ktoré nie sú súčasťou mnou vyžadovaných vedomostí pri odpovedi, alebo v teste. Pri výklade, by sme tieto úlohy - otázky riešili v priebehu výkladu. Čítali by sme v učebnici, hľadali číselné údaje v tabuľkách, na mape, diskutovali o zaujímavostiach. No teraz v súčasnosti - v čase dištančného vzdelávania, nie som si úplne istá, či s učebnicou a mapou žiaci pracujú. Preto ich chcem k tomu takouto formou primäť . Pracovné listy žiakom hodnotím čiastočnou známkou.


Diskusia


Diskusie sú momentálne nedostupné.


Učiteľ: Oľga ŠandorováViac 

Predmet:
Ročník: 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)

Autor: Oľga Šandorová
Typ dokumentu: Písomka, test
Vytvorené dňa: 01.04.2020 21:58
Formát súboru: test
Veľkosť: 0 B

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Biológia, Geografia 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Jaromír Flaškár
Geografia 8. ročník ZŠ (Tercia OG) Anonymizovaný GDPR
Geografia 8. ročník ZŠ (Tercia OG) Lenka Takáčová
Geografia 8. ročník ZŠ (Tercia OG) Ivana Remeňová
nešpecifikovaný 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Gabriela Šimová