opakovanie 5. roč., dva pracovné listy

Popis: Oopakovanie tematických celkov s daltonskými prvkami
Diskusia
pridať komentár
A pretože skutoční daltonskí učitelia sú veľmi tvoriví, aktívni, pracovití a profesionálni, mne sa to samozrejme páči tiež.


Je to zaujímavé, deti vtedy hodinu hodnotili, v závere bloku, ako nie veľmi dobrú, kolegov bez zábran označili ako rušivý element, kvôli ktorému som mala na nich menej času ako inokedy. Na tomto postoji sa nezmenilo nič. Už absolvovali so mnou takúto hodinu 3x. Naposledy komentovali správu o otvorenej hodine takto:" Tak keď je to pre tie pani učiteľky také poučné, vydržíme, čo už." Som celkom zvedavá, ako sa to bude na jar páčiť tým Vašim.

Ja plánujem, že sa nebudeme zdržiavať na bloku všetky hodiny - my máme daltonský deň päť hodín, ale urobíme si tvorivú dielňu, kde budem otvorene hovoriť o všetkých skúsenostiach, kladných i záporných, v podstate by návšteva mala vidieť úvod, jednu hodinu a možno záver, lebo ja osobne zdôrazňujem i komunikáciu a motiváciu v úvode bloku a zhrnutie a vyjadrenie sa v závere a už som kolegyne usmernila, aby si deti opravovali podľa kľúča, lebo sa nemôžeme dostať z opravovania.

Úvod a záver - komunikáciu - preferujem aj ja. Spočiatku sa im to nepáčilo, mali problém vyjadriť názor, pocit, zážitok, dojem, ale postupne si zvykli. Teraz nemajú problém podrobiť "kritike" aj seba aj mňa, učím ich ale aj chváliť, chválou totiž naše deti akosi veľmi šetria.

Dalton je asi náročný na prípravu, že?...skvelé


Náročný je, ale deti vyučovanie milujú a dávajú to najavo. V takom prípade nie je nič náročné, ak sú decká spokojné, to je pre mňa najviac.

Učiteľ: Edita PláteníkováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 5. ročník ZŠ
Autor: Editu Pláteníkovú
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvorené dňa: 27.10.2009 21:35
Formát súboru:
Veľkosť: 69 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Slovenský jazyk a literatúra
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Beata Strculová
Slovenský jazyk a literatúra
5. ročník ZŠ
Oľga Oslanecová
Slovenský jazyk a literatúra
5. ročník ZŠ
Alena Drinková
Slovenský jazyk a literatúra
5. ročník ZŠ
Eva Tonhajzerová
Slovenský jazyk a literatúra
5. ročník ZŠ
Veronika Dudičová
Vynikajúce, stále aktuálne