opakovanie 5. roč., dva pracovné listy
SpäťPopis: Opakovanie tematických celkov s daltonskými prvkami
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Žaneta Pikartová | (29.11.2009 23:03 - neprečítaný)
A pretože skutoční daltonskí učitelia sú veľmi tvoriví, aktívni, pracovití a profesionálni, mne sa to samozrejme páči tiež.
A pretože skutoční daltonskí učitelia sú veľmi tvoriví, aktívni, pracovití a profesionálni, mne sa to samozrejme páči tiež.
Reagovať | Edita Pláteníková | (29.11.2009 23:11 - neprečítaný)
Je to zaujímavé, deti vtedy hodinu hodnotili, v závere bloku, ako nie veľmi dobrú, kolegov bez zábran označili ako rušivý element, kvôli ktorému som mala na nich menej času ako inokedy. Na tomto postoji sa nezmenilo nič. Už absolvovali so mnou takúto hodinu 3x. Naposledy komentovali správu o otvorenej hodine takto:" Tak keď je to pre tie pani učiteľky také poučné, vydržíme, čo už." Som celkom zvedavá, ako sa to bude na jar páčiť tým Vašim.
Je to zaujímavé, deti vtedy hodinu hodnotili, v závere bloku, ako nie veľmi dobrú, kolegov bez zábran označili ako rušivý element, kvôli ktorému som mala na nich menej času ako inokedy. Na tomto postoji sa nezmenilo nič. Už absolvovali so mnou takúto hodinu 3x. Naposledy komentovali správu o otvorenej hodine takto:" Tak keď je to pre tie pani učiteľky také poučné, vydržíme, čo už." Som celkom zvedavá, ako sa to bude na jar páčiť tým Vašim.
Reagovať | Žaneta Pikartová | (29.11.2009 23:20 - neprečítaný)
Ja plánujem, že sa nebudeme zdržiavať na bloku všetky hodiny - my máme daltonský deň päť hodín, ale urobíme si tvorivú dielňu, kde budem otvorene hovoriť o všetkých skúsenostiach, kladných i záporných, v podstate by návšteva mala vidieť úvod, jednu hodinu a možno záver, lebo ja osobne zdôrazňujem i komunikáciu a motiváciu v úvode bloku a zhrnutie a vyjadrenie sa v závere a už som kolegyne usmernila, aby si deti opravovali podľa kľúča, lebo sa nemôžeme dostať z opravovania.
Ja plánujem, že sa nebudeme zdržiavať na bloku všetky hodiny - my máme daltonský deň päť hodín, ale urobíme si tvorivú dielňu, kde budem otvorene hovoriť o všetkých skúsenostiach, kladných i záporných, v podstate by návšteva mala vidieť úvod, jednu hodinu a možno záver, lebo ja osobne zdôrazňujem i komunikáciu a motiváciu v úvode bloku a zhrnutie a vyjadrenie sa v závere a už som kolegyne usmernila, aby si deti opravovali podľa kľúča, lebo sa nemôžeme dostať z opravovania.
Reagovať | Edita Pláteníková | (29.11.2009 23:28 - neprečítaný)
Úvod a záver - komunikáciu - preferujem aj ja. Spočiatku sa im to nepáčilo, mali problém vyjadriť názor, pocit, zážitok, dojem, ale postupne si zvykli. Teraz nemajú problém podrobiť "kritike" aj seba aj mňa, učím ich ale aj chváliť, chválou totiž naše deti akosi veľmi šetria.
Úvod a záver - komunikáciu - preferujem aj ja. Spočiatku sa im to nepáčilo, mali problém vyjadriť názor, pocit, zážitok, dojem, ale postupne si zvykli. Teraz nemajú problém podrobiť "kritike" aj seba aj mňa, učím ich ale aj chváliť, chválou totiž naše deti akosi veľmi šetria.
Reagovať | Danica Slašťanová | (04.12.2009 22:03 - neprečítaný)
Dalton je asi náročný na prípravu, že?...skvelé
Dalton je asi náročný na prípravu, že?...skvelé
Reagovať | Edita Pláteníková | (05.12.2009 11:17 - neprečítaný)
Náročný je, ale deti vyučovanie milujú a dávajú to najavo. V takom prípade nie je nič náročné, ak sú decká spokojné, to je pre mňa najviac.
Náročný je, ale deti vyučovanie milujú a dávajú to najavo. V takom prípade nie je nič náročné, ak sú decká spokojné, to je pre mňa najviac.
Pridať komentár
Učiteľ: Edita PláteníkováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 5. ročník ZŠ
Autor: Editu Pláteníkovú
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvorené dňa: 27.10.2009 21:36
Formát súboru:
Veľkosť: 69 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Slovenský jazyk a literatúra
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Beata Strculová
Slovenský jazyk a literatúra
5. ročník ZŠ
Oľga Oslanecová
Slovenský jazyk a literatúra
5. ročník ZŠ
Alena Drinková
Slovenský jazyk a literatúra
5. ročník ZŠ
Eva Tonhajzerová
Slovenský jazyk a literatúra
5. ročník ZŠ
Veronika Dudičová
Vynikajúce, stále aktuálne hodnotím, páči sa mi to