I. štvrťrok - test zo slovenského jazyka v VI. ročníku
SpäťPopis: Chystám sa zadať žiakom ako kontrolný test, ale test by sa dal využiť tiež ako pracovný list - opakovanie, ktorý si deti po kontrole vkladajú do zošita.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Alena Henešová | (24.11.2009 21:25 - neprečítaný)
Vaše príspevky sú všetky vynikajúce, vždy sa na ne teším a keďže učím šiestakov, určite to vyskúšam. Klobúk dolu pred Vami, ďakujem a hodnotím.
Vaše príspevky sú všetky vynikajúce, vždy sa na ne teším a keďže učím šiestakov, určite to vyskúšam. Klobúk dolu pred Vami, ďakujem a hodnotím.
Reagovať | Žaneta Pikartová | (24.11.2009 22:13 - neprečítaný)
Ďakujem, napíšem neskôr, ako sa nám darilo.
Ďakujem, napíšem neskôr, ako sa nám darilo.
Reagovať | Magda Kováčiková | (25.11.2009 14:35 - neprečítaný)
výborné, aj ja určite použijem a celkom rada by som si porovnala úroveň mojich šiestačikov. Mohli by ste zverejniť hodnotenie, ktoré použijete? Ďakujem
výborné, aj ja určite použijem a celkom rada by som si porovnala úroveň mojich šiestačikov. Mohli by ste zverejniť hodnotenie, ktoré použijete? Ďakujem
Reagovať | Žaneta Pikartová | (25.11.2009 18:50 - neprečítaný)
My s kolegyňami z našej školy pravidelne poukazujeme na úroveň našich šiestakov v tomto školskom roku, keď sem vkladáme materiál : v triede mám jedného integrovaného, päť Rómov a šesť dysgrafikov. Je namáhavé ich niečo naučiť. Máme veľa rómskych detí ( na škole 18%), veľa s vývinovou poruchou učenia, preto je naša stupnica mierna : 100-90%, 89 - 75%, 74 -55%, 54-30%, 29 - 0%. Určite budú Vaše deti lepšie. Odvahu by som mala na porovnanie piatakov alebo deviatakov, ale tak sa stalo, že toto je zvláštna trieda. Využívame rôzne metódy, len aby sme ich niečo naučili...
My s kolegyňami z našej školy pravidelne poukazujeme na úroveň našich šiestakov v tomto školskom roku, keď sem vkladáme materiál : v triede mám jedného integrovaného, päť Rómov a šesť dysgrafikov. Je namáhavé ich niečo naučiť. Máme veľa rómskych detí ( na škole 18%), veľa s vývinovou poruchou učenia, preto je naša stupnica mierna : 100-90%, 89 - 75%, 74 -55%, 54-30%, 29 - 0%. Určite budú Vaše deti lepšie. Odvahu by som mala na porovnanie piatakov alebo deviatakov, ale tak sa stalo, že toto je zvláštna trieda. Využívame rôzne metódy, len aby sme ich niečo naučili...
Reagovať | Eva Dzurková | (25.11.2009 18:52 - neprečítaný)
Ďakujem za krásne pripravený materiál - ušetrili ste mi veľa času Super.
Ďakujem za krásne pripravený materiál - ušetrili ste mi veľa času Super.
Reagovať | Žaneta Pikartová | (29.11.2009 14:15 - neprečítaný)
Už som opravila. Podľa mňa to bola primeraná písomná práca, nie mechanické memorovanie, museli aj rozmýšľať. Veľa chýb urobili, keď nedodržali hranicu prvej slabiky pre prízvuk, hoci vedeli odpoveď. Miesto predpony v písali vy, nepozornosť. Ak vylúčim poruchy, žiaci napísali 72% úspešnosť. Mohli lepšie, urobili zbytočné chyby, ale ako som spomínala, sú veľmi slabí...
Už som opravila. Podľa mňa to bola primeraná písomná práca, nie mechanické memorovanie, museli aj rozmýšľať. Veľa chýb urobili, keď nedodržali hranicu prvej slabiky pre prízvuk, hoci vedeli odpoveď. Miesto predpony v písali vy, nepozornosť. Ak vylúčim poruchy, žiaci napísali 72% úspešnosť. Mohli lepšie, urobili zbytočné chyby, ale ako som spomínala, sú veľmi slabí...
Reagovať | Ľubica Chmelíková | (20.11.2010 15:28 - neprečítaný)
Vynikajúci test, vyskúšam ho.Ďakujem.
Vynikajúci test, vyskúšam ho.Ďakujem.
Pridať komentár
Učiteľ: Žaneta PikartováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Autor: Žaneta Pikartová
Typ dokumentu: Písomka, test
Vytvorené dňa: 24.11.2009 20:52
Formát súboru:
Veľkosť: 30 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Prvouka
2. ročník ZŠ
Helena Straková
Prvouka
2. ročník ZŠ
Mária Zdeneková
Prírodoveda
3. ročník ZŠ
Diana Praženicová
Fyzika
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Zuzana Šajbidorová
Fyzika
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Anonymizovaný GDPR
Perfkne zostavené, primerane náročné, vyvážené. Škoda, neučím šiestakov, určite by som ich vyskúšala. Nič to, odložím na iný školský rok. Výborná práca by podľa mojej mienky prachom zapadať nemala.