Regionálna výchova v praxi

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Prezentácia o učení sa regionálnych tancov na hodinách HV súvisiaca s blížiacim sa folklórnym festivalom Zo začiatku sa nechceli žiaci ani len chytiť za ruky a dnes sa tešia tancovanie. Výsledok: oveľa pozitívnejší vzťah k hudobnej výchove, získali teoretické vedomosti o tempe, farbe hud.nástrojov, slov.hudobným skladateľoch.


Diskusia

pridať komentár

Žiadne komentáre


*Pridať komentár

Učiteľ: Anonymizovaný GDPRViac 

Predmet: Hudobná výchova
Ročník: 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)

Autor: Katarína Šuleková
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 17.05.2010 12:30
Formát súboru: jpg
Veľkosť: 1700 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Hudobná výchova, Slovenský jazyk a literatúra, Školský klub detí, Špeciálna pedagogika 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Eva Dzurková
Hudobná výchova 5. ročník ZŠ Adriana Vrobelová
Hudobná výchova 5. ročník ZŠ Adriana Vrobelová
nešpecifikovaný 4. ročník ZŠ Mária Andrášiková