Učenie prostredníctvom viacnásobných druhov inteligencie IV. časť. Inteligencia M A T E M A T I C K O - L O G I C K Á
SpäťPopis: Učenie prostredníctvom viacnásobných inteligencií. Matematicko-logická inteligencia v praxi učiteľa. Príklady teórie a praxe z vyučovacích hodín AJ. Akí sú žiaci, keď majú túto inteligenciu dobre rozvinutú? A čo potrebujú? Ukážky a inšpirácie pre kolegov z rôznych predmetov zväčša treba aplikovať z príkladov na svoj predmet. Príjemnú zábavu!
Diskusia
pridať komentárMotivačné aj pre vyučujúcich, aj pre deti.
Moc ďakujem za pozitívne hodnotenie. Veľa to pre mňa znamená. Budem pokračovať.
Veľmi ma zaujala táto Vaša práca, klikááám,
Pridať komentár
Učiteľ: Gabriela ŠimováViac
Predmet:
Ročník: 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Autor: Gabriela Šimová
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 14.07.2009 15:38
Formát súboru:
Veľkosť: 1225 kB
Jazyk: Slovenčina
Zaujímavé a poučné, teším sa na pokračovanie.