Tematický výchovno-vzdelávací plán MATEMATIKA 6

Popis: Časovo - tematický plán z matematiky pre 6. ročník. Časová dotácia - 5 hodín. Rozšírené o objem a povrch kvádra a kocky a sčítanie a odčítanie celých čísel.
Diskusia
pridať komentár
Podľa nariadených kritérií, dá to zabrať ? Aj ja stále v plánoch : klasické i daltonské... Pekne vypracované...

THX

BTW:
Mňa by možno také daltonské celkom zaujímalo, len kde nabrať spolupracovníkov?

Cabri geometriu robíte s deťmi ? Tá sa mi páči.

THX

Cabri som doteraz len "využívala" na prezentáciu hotových úloh cez e-Beam tabuľu, ktoré by mi pri rysovaní na hodine zabrali veľa času a efekt by sa strácal, ale uvažujem, že s týmito "hyperaktívnymi" by som mohla skúsiť aj priame rysovanie na interaktívnu tabuľu


veľmi kvalitný plán

mňa zaujal ten brainstorming, je to téma mojej diplomovej práce, ale zaoberala som sa prírodopisom, v ňom sa mi zdá taký viac použiteľný, ešte mi nenapadlo ho použiť v matematike, ale vidím, že všetko sa dá


Moji žiaci rysujú v Cabri na počítačoch samostatne.

ďakujem

- Cabri budú robiť s radosťou aj moji

- pri brainstormingu sa "pobavíme", čo všetko "vedia" deti o tej časti matematiky, ktorú sa ešte neučili !uhly, celé čísla ap)


to je veľmi dobrá myšlienka, uvidím, možno sa "pobavíme" tiež


Plán je veľmi dobre spracovaný, ďakujem za pomoc

Motivovali ste ma. Niečo určite použijem, ďakujem. Naozaj ste plán vypracovali precízne. Gratulujem

Prekvapilo ma, že ako rozširujúce učivo ste použili učivo vyššieho ročníka, čo bolo podľa môjho štúdia dokumentov zakázané. Možno, že nemám najnovšie informácie. Rozhodne to ocenia učitelia fyziky, ktorí v 6. ročníku musia používať kubické jednotky pri výpočte hustoty.
Ak chcete, môžete si môj postreh overiť, dúfam, že som sa Vás nedotkla.
Ja som zamerala 5. hodinu v týždni na projekty - Rozpočet rodiny (desatinné čísla, euro) a Inovácia bytu (Obvod a obsah štvorca a obdĺžnika, zložené útvary z nich) a na matematické súťaže - MO, Pytagoriáda, Klokan, ... .



A samozrejme vo veľkej miere využívame aj inovatívne metódy a formy práce.
Urobili sme podobne aj v piatom ročníku, kde sme pridali časť desatinných čísel - osvedčilo sa to

To samozrejme neznamená, že v 6. ročníku nebudeme učiť desatinné čísla, len im venujeme menej času a ten využijeme na iné

BTW:
nie som "dotklivá" - rada diskutujem, aj spolupracujem
BTW2:
my tiež robíme s deťmi projekty - so šiestakmi to bude Týždeň matematiky, ktorý zrealizujú pre celú školu a moji žiaci zbožňujú interaktívnu tabuľu, takže ich o ňu určite neukrátim


rada by som sa pripojila este k tejto diskusii. Stale neviem presvedcit riaditela, ze robim spravne, ked ucim podla Vasho tematickeho planu matematiku v 5.rocniku. Vadia mu tie desatinne cisla zo 6.teho rocnika. Vy to mate nejak podlozene aj inspekciou alebo nejakym takymto organom, alebo len podla toho co ste nastudovali v SVP? Lebo v SVP nie je presne zakazane, ze sa nesmie prenasat ucivo do nizsieho rocnika, ale to tam nie je ani povolene. Cize podla Vas, co nie je zakazane je povolene? Ako pisete - ucivo zo SVP pre dany rocnik je POVINNE - nie je teda nahodou povinne ho ucit prave v tom rocniku ako je pisane v SVP? uz mesiac riesim tuto otazku, v auguste som sa nad tym nezamyslala. Stare ucebne osnovy to povoluju, je to tam presne napisane, ze sa to moze, ale tieto nove standardy, tam to nie je napisane, tak mi riaditel neveri a boji sa inspekcie... A dakujeme aj so ziakmi za Vasu pracu, velmi radi pouzivame Vase prezentacie a rozne subory




Školský program je plne v kompetencii školy a jej metodických orgánov


Pozdravujem deti



Ďakujem, určite mi pomôže, konečne mám predstavu , ako má TVVP vyzerať.

Ďakujem. Ja mam u piatakov, matematické hry ako doplnok

možno by ste svoj plán mohli zverejniť, alebo aspoň popis o aké hry ide - budeme sa inšpirovať


výborne spracovaný plán




Pekný TVVP, len my máme 4h + Aplikovaná matematika.

Výborný







Ďakujem za také precízne vypracovanie plánu.Niečo upravím,niečo použijem.Cabri budú robiť moji žiaci s radosťou, už som ich do tejto problematiky zasvietila v 5.roč. Ešte raz - ďakujem

:! neviem, či vám tento plán poslúži, lebo je robený bez učebnice - vtedy ešte neboli


Učiteľ: Marta MegyesiováViac
Predmet: Matematika
Ročník: 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Autor: Marta Megyesiová
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 11.08.2009 13:11
Formát súboru:
Veľkosť: 168 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika
1. ročník ZŠ
Danica Slašťanová
Matematika
2. ročník ZŠ
Judita Romanová
Matematika
4. ročník ZŠ
Anonymizovaný GDPR
Matematika
3. ročník ZŠ
Martin Beliš
Matematika
7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Alena Píšová
Ďakujem. My máme trochu iné tabuľky aj komentáre, ale niečo z Vášho plánu použijem. (